Praktisk information
Toastmaster
Lasse vil være vores toastmaster og holde styr på taler og indslag i løbet af aftenen.
Hvis du har lyst til at sige et par ord eller bidrage på anden måde, så giv ham gerne besked på forhånd og senest den 1. maj 2026, så han kan koordinere indslagene.
Kontaktoplysninger: lasse@bluebirdday.dk / +45 42 41 19 96
Dresscode
Cocktail. En god anledning til at finde det pæne tøj frem – vigtigst af alt er selvfølgelig, at du føler dig godt tilpas.
Er der bar?
Der vil være vin, øl og alkoholfrie drikkevarer til maden, og senere på aftenen åbner baren. Drikkevarer er inkluderet hele aftenen.
Kan man tage billeder?
Under vielsen vil vi gerne give plads til selve øjeblikket uden forstyrrelser. Derfor vil vi bede jer om at lade telefonerne blive i lommen under selve vielsen. Resten af dagen er I naturligvis meget velkomne til at tage billeder – og vi bliver glade, hvis I deler dem med os bagefter!
Der vil også være en fotograf til stede under både ceremonien og festen.
Efter brylluppet deler vi billeder fra dagen her.
Kan man medbringe børn?
Vi holder en voksenfest denne dag. Hvis du ikke kan få passet de små, så hiv endelig fat i os, så finder vi en god løsning!
Allergier og kostpræferencer
Tøv ikke med at oplyse os om eventuelle allergier eller kostpræferencer, når du bekræfter din deltagelse. Menuen vil være pescetarisk, og vi vil sørge for, at der er noget for enhver smag.
Hvornår lukker festen?
Vi fester, til vi ikke kan mere! Men som udgangspunkt regner vi med at slutte omkring kl 2.
Andre spørgsmål? Tøv ikke med at kontakte os!